Патентне агентство
Результат
Засновано у 2007
Кілька офісів в Україні та відділення в США, ЄС, Японії, Австралії, Кореї, В'єтнамі, Туреччині, Швейцарії, Китаї. VIber/WhattsApp/Telegram:+380989150415
Безкоштовно по Україні:
пн-пт 09.00 - 18.00

Компанія «Coca-Cola» запустила у виробництво безалкогольне пиво «Tumult»

Компанія «Coca-Cola» запустила у виробництво безалкогольне пиво «Tumult»
Компанія «Coca-Cola» запустила у виробництво безалкогольне пиво «Tumult»

Лідер з виробництва безалкогольних напоїв компанія «Coca-Cola» вирішила розширити асортимент своєї продукції. Компанія вибрала саме територію Франції для запуску своєї нової торгової марки під назвою «Tumult». Як повідомляє присвячений торговим маркам сайт markify.com реєстрація торгової марки «Tumult» була підтверджена ще16-ого березня  2010 року. Додамо, що «Tumult» є газовим напоєм, котрий виготовляють завдяки природному бродінню, але, як запевняє виробник, без додавання спирту.

Реєстрація торгових марок
Патентування корисних моделей
Патентування винаходів
Реєстрація авторських прав

 Фахівці компанії «Coca-Cola», які приймали участь у створенні нової марки пива впевнені, що її ключовими споживачами стануть молоді люди, тому що даний напій відмінно підійде для будь-якої вечірки. Крім того, для підвищення попиту на новий продукт «Coca-Cola», який порівняно недавно отримав підтвердження реєстрації торгової марки, була встановлена доволі приваблива ціна. Наприклад, за 3,5 євро можна буде придбати відразу чотири пляшки напою «Tumult» ємкістю 0,25 літрів.

 Варто додати, що компанія «Coca-Cola», враховуючи гендерний аспект, пропонує «Tumult» у двох варіантах. Для жінок виготовляється фруктовий напій з мінімальним вмістом калорій, без жодних консервантів та штучних ароматизаторів. Фруктовий «Tumult» розрахований спеціально для жінок, які слідкують за своєю вагою. А для чоловіків призначений звичайний солодовий варіант.

 Безалкогольний напій «Tumult», реєстрація торгової марки котрого пройшла в минулому році, буде реалізовуватися в спеціально визначених точках, серед яких 44 магазина «Monopole» та близько десятка найпопулярніших торгових точок французької столиці. Але пізніше напій «Tumult» з’явиться в 85-ти магазинах «Monoprix». Додамо, що усього по Франції продукцію компанії «Coca-Cola» продають в близько 400 тис. місць.

 

Джерело: news.dt.ua

Попередня стаття
Наступна стаття
Задати питання
 
експерту
Отримайте безкоштовну консультацію
Досвідчений фахівець зв'яжеться з Вами протягом 5 хвилин
Отримайте безкоштовну консультацію
Досвідчений фахівець зв'яжеться з Вами протягом 5 хвилин
Гаратнія конфіденційності
Дякуємо за ваш запит
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.
[Заголовок]
[Подзаголовок]
Гарантія конфіденційності