В деталях розповідаємо про процедуру реєстрації та відповідаємо на Ваші запитання.
1. Укладаємо договір на виконання робіт.
2. Складаємо і подаємо заявку на реєстрацію в Асоціацію товарної нумерації.
3. Готуємо і подаємо описи товарів.
4. Відповідаємо на запити експертів, за необхідності.
1. Ви отримуєте штрихкоди і доступ в особистий кабінет Асоціації.
2. В особистому кабінеті Ви зможете додавати штрих-коди на схожі товари, як з нашою допомогою, так і самостійно.
Для подання заявки від Вас знадобиться тільки заповнена у вільній формі анкета й інформація про товари.
Ми готуємо всі необхідні документи і супроводжуємо процес до отримання штрих-кодів.
Ми маємо досвід отримання сотень штрихкодів в Україні і зможемо ефективно представляти Ваші інтереси в разі отримання запитів від експерта. Відповіді на можливі запити включені у вартість послуг.
Якщо штрихкоди потрібні вам "на вчора", ми зможемо подати заявки і забезпечити їх розгляд за прискореною процедурою.
Розмір вступних і реєстраційних внесків залежить від типу і річного обороту підприємства. Ми завжди враховуємо цю інформацію для того, щоб мінімізувати витрати на реєстрацію.
Ми подаємо об'єкти на реєстрацію в електронному вигляді, що дає ряд переваг:
Розмір зборів, і, відповідно, вартість реєстрації, залежить від типу підприємства-заявника (ТОВ чи ФОП), річного обороту ТОВ та обсягу номенклатури, що реєструється.
Наш експерт визначить всі деталі, що впливають на вартість, і надасть Вам детальний прорахунок.
Ми маємо великий досвід у всіх галузях права інтелектуальної власності, в яких має потребу компанія при створенні нових продуктів, послуг та інновацій в бізнесі - патентуванні винаходів та корисних моделей, реєстрації торговельних марок, авторських прав, і, звичайно ж, в судовому захисті, в Україні та за кордоном.
Просто зверніться до нас за консультацією, і ми безкоштовно розробимо для Вас стратегію повного захисту Вашого продукту, послуги або бізнесу.
Для виробників спиртних напоїв, медикаментів, тютюнових виробів – реєстрація штрих коду є обов'язковою умовою. Варто відзначити, що якщо законодавством не передбачено обов'язкове отримання штрих коду, дуже бажано пройти таку реєстрацію в інтересах своєї компанії, оскільки це полегшує товарний облік при продажу товару, наприклад, через супермаркети.
Незалежно від місця виготовлення продукції, переважне право на реєстрацію штрих-коду мають таке особи:
Фізична особа-підприємець (ФОП) також має право на отримання штрих коду і реєструвати юр.особу для цього необов'язково.
Перш за все слід стати учасником Міжнародної Асоціації GS1, яка здійснює товарну нумерацію. Її членами можуть бути як юр.особи, так і фізичні особи-підприємці.
Учасник міжнародної організації має право використовувати такі можливості:
Щоб приєднатися до Міжнародної Асоціації, потрібно надати копію виписки з ЄДРПОУ, довідку, видану органами статистики, а також дані заявника (місцезнаходження, якщо адреса відрізняється від юридичної, скорочену назву компанії) та інші дані, які вказуються експертами профільного агентства.
Після проходження процедури вивчення документів підприємець або компанія, отримують угоду з додатком, в якому прописані суми внесків учасників. Після сплати відповідних внесків на реєстрацію подаються запити про реєстрацію товарних позицій.
У запиті на реєстрацію штрих кодів компетентні фахівці вказують наступні відомості:
У вартість входить:
Розмір підприємства визначає суму внесків. Компанії можуть відноситися до категорії малих і великих. Фіксовані внески стосуються тільки ФОП.
Найчастіше для прискорення процесу реєстрації штрих коду, бізнесмени звертаються до профільних агентств, які готують необхідну документацію і займаються оформленням штрих коду з нуля. Це оптимальний варіант для економії часу бізнесу, оскільки реєстрація штрих коду проходить у декілька етапів і передбачає знання вимог до сформованих документів, у тому числі, описів товарних позицій, а також постійну комунікацію з Асоціацією.
Як правило, після того, як всі документи й описи готові, договір протягом трьох робочих днів готується працівником Асоціації, а вже через 1-3 тижні заявник отримує штрих-код для заявлених товарів. Однак цей період може сильно затягнутися, якщо спочатку надані часткові відомості та не подана вся належна документація. Щоб уникнути недоліків, втрати часу і різних складнощів можна делегувати цей процес компетентним фахівцям.
Які документи видаються заявнику разом зі штрих кодом?
Після присвоєння штрих-коду заявнику передають підписану угоду з доповненням до нього про членство в Міжнародній організації, виписку про присвоєння штрих коду певної продукції та свідоцтво.
Що ще важливо знати?
Здавалося б, що після отримання свідоцтва питання зі штрих кодом закриті. Проте існує ще один важливий етап і бізнесменові варто проконтролювати якість маркування продукції. Для такого контролю слід орієнтуватися на верифікатори (спеціально призначені апарати для аналізу якості). Оптимальним рішенням буде звернення до фахівців, які дають гарантію високоякісного друку штрих коду.
При складанні угоди з виконавцем важливо детально прописати місце розміщення штрих коду і його оптичні/геометричні параметри.
Патентне агентство «Результат» надає повноцінний перелік послуг, пов'язаних з реєстрацією штрих кодів:
При необхідності вичерпної інформації про одержання штрих кодів, профільні фахівці компанії нададуть вам розгорнуті відповіді на ваші питання. Агентство гарантує конфіденційність відомостей, отриманих в процесі реєстрації штрих коду для вашого бізнесу. Ми беремо під контроль документообіг і реєстрацію, отримуємо готові свідоцтва з персональним штрих кодом, економимо ваш час на усунення можливих помилок, що сприяє надходженню товару в продаж в короткі терміни.