Практика
Фахівці RESULT IP GROUP сприяли досягненню угоди з Сhanel
В RESULT IP GROUP звернулася іноземна компанія, що отримала попередню відмову в реєстрації своєї торгової марки. Відмова була викликана повним збігом заявленого позначення із зареєстрованою торговою маркою, що належить найбільшому дому моди світового рівня.
Ситуація була ускладнена тим, що знаки мали повний збіг за словесною частиною та в зареєстрованому переліку були присутні товари, що збігаються. В таких умовах шанси на подолання попередньої відмови в реєстрації, як правило, не дуже високі.
В той же час, насправді знаки мали різні товарні ніші всередині одного і того ж класу товарів, тому досягнення компромісу було можливо. Фахівці нашої компанії прийняли участь у підготовці документів для організації переговорів із правовласником протиставленого знаку та сприяли досягненню угоди, й отриманню необхідних для реєстрації підтверджень і документів.
В результаті, знак клієнта був зареєстрований і отримав правову охорону для всіх потрібних клієнту товарів.
Патентні повірені RESULT IP GROUP відстояли реєстрацію патенту в США
Клієнт компанії, який раніше за допомогою наших патентних повірених отримав декілька патентів на винаходи в Україні, забажав отримати правову охорону в США.
США – це дуже привабливий і конкурентний ринок, який грає за своїми, часто жорсткими, правилами. У зв'язку з цим, наявність патентних прав, або ліцензій, як і сильної правової позиції, дуже важливо при виході на американський ринок, і чим цінніше ваш продукт, тим важливіше стає юридична складова процесу.
В той же час, у США отримати патент не так легко, як в деяких інших країнах. На те є декілька причин:
- В США відсутнє поняття корисної моделі. Це означає, що вам доступна тільки опція патенту на винахід і потрібно проходити експертизу по суті.
- Особливості експертизи USPTO. Американське відомство проводить експертизу по суті, під час якої заявнику можуть направлятися запити (Office Actions). Кількість таких запитів нічим не обмежена, але, як правило, знаходиться в межах від одного до двох. Незважаючи на те, що відомство проводить свій пошук і свою експертизу, обґрунтовуючи наявність, або відсутність таких важливих факторів, як винахідницький рівень і світова новизна, конкретними аналогами (як правило, це аналогічні патенти), інтерпретація результатів пошуку часто залежить від самого експерта. Це означає, що, крім голих фактів, на результат також впливає людський фактор.
У зв'язку з цим, вибір правильних аргументів, вміння вести дискусію з експертами американського відомства в потрібному ключі, правильне бачення ситуації, здатність розібратися в технічних тонкощах і можливість скорегувати деталі заявки, щоб домогтися головного, є одними з основних чинників при супроводі експертизи в США.
Завдяки кваліфікованому супроводу процесу американськими й українськими патентними повіреними компанії, експертиза була успішно пройдена, та клієнт отримав патент і правову охорону свого винаходу в США на 20 років.
Адвокати Result IP Group виграли справу проти Philip Morris
Іноземна тютюнова компанія, що побажала використовувати бренд своїх сигарет на території України, виявила, що назва вже зареєстрована та належить іншому відомому тютюновому гіганту.
Тим не менш, попередній аналіз ситуації показав, що знак довгий час не використовувався в Україні.
Юристи й адвокати Result IP Group зібрали всі необхідні докази, та забезпечили повне ведення судового процесу.
В результаті, судом було винесено рішення про скасування реєстрації раніше зареєстрованого знаку, а знак нашого клієнта був успішно зареєстрований.
Фахівці компанії забезпечили реєстрацію торгової марки в США
За допомогою юристів і патентних повірених RESULT IP GROUP був зареєстрований черговий знак в США.
Перед поданням заявки був проведений пошук, що дозволило переконатися у відсутності загроз серед зареєстрованих і поданих на реєстрацію торгових марок.
Юристи компанії порекомендували відповідний базис для подачі заявки в USPTO (United States Patent & Trademark Office).
Юристи RESULT IP GROUP успішно виконали супровід експертизи, відповівши на запит експерта, та, в результаті, товарний знак клієнта був зареєстрований в США строком на 10 років.